2014. június 19., csütörtök

23. Angyal a vállamon



,,Jó napot kívánok! … Rendőrség? … Szeretnék bejelentést tenni… Hogy mi a nevem? Az most nem fontos. … Tudtomra jutott, hogy a Hong Kong-i repülőtéren egy fiatal férfi drogot akar felcsempészni a londoni repülőre.”

Nathan szemszöge:
- Mégis mi ez az egész biztos urak?
- Kérem uram, hallgasson el. Mindent időben meg fog tudni, de most ne szegüljön ellen a törvénynek és jöjjön velem.
A rendőrök elvették a bőröndjeimet, megfogták a karomat és vonszolni kezdtek maguk után. Tudtam, hogy ha balhét rendezek, akkor még nagyobb bajba keveredek, habár nem igazán értem, hogy most ez mire szükséges, amikor semmit sem csináltam. Egy kis terembe mentünk be, ahol egy nagy asztal és egy-egy szék volt a két szélén elhelyezve. Kényszerítésből leültem a székre, az egyik rendőr ott maradt mellettem, míg a másik velem szemben foglalt helyet.
- Mr. Sykes, ugye? – a nagy testű ember kérdésére csak bólintottam. – Szóval… egy névtelen bejelentés érkezett, mi szerint drog akart felcsempészni a repülőgépre.
- Drogok? – adtam hangot a meglepődöttségemnek.
- Jelen pillanatban az embereink átkutatják a bőröndjeit és ha drogot találnak, akkor nagyon nagy bajban van, de ha most bevallja az igazat, akkor enyhíthetünk a büntetésén.
- Nézzék biztos urak! Halványlila gőzöm sincsen, hogy miről beszélnek, én semmiféle dro… - beszédem közben benyitott egy másik rendőr és az asztalra tett egy nagy csomag kábítószert, miközben valamit faggatom fülébe súgott.
- Mr. Sykes, most már kézzel fogható bizonyítékunk van Ön ellen. Szeretne még valamit mondani vagy kísérhetjük a cellájában?
- Szeretnék telefonálni és ügyvédet fogadni.
Niall szemszöge:
Az elmúlt napok történései nagyon megviselték April-t, ezért úgy gondoltam, hogy kikapcsolódás ként elviszem egy wellness napra. Szaunáztunk, masszázson is voltunk, sőt még iszappakolást is kipróbáltuk. Kellemes éreztem magam, ahogy April is. A nap végére nem hogy feltöltődtünk sok energiával, inkább elfáradtunk…
A kocsiban April nagyon hallgatag volt. Kényelmesen elhelyezkedett az ülésben és a sötét tájat nézte. Egy idő után hallottam, hogy egyre egyenletesebben lélegzik. Azon töprengtem, hogy vajon tisztában van-e azzal, milyen nagy bizalomról tanúskodik, hogy itt elaludt mellette. Hirtelen elhatározással bekanyarodtam egy mellékutcában és az ellentétes irányban folytattam utamat, míg el nem értem a saját házam pincegarázsát.
April nem ébredt fel, mikor leállt a motor. Egy darabig elgondolkodva méregettem a mellettem alvó csodás teremtést. Csendben kiszálltam, a kocsi ajtaját igyekeztem halkan becsukni, aztán átmentem a másik oldalra April-hez, hogy kiszedjem az autóból. Morgott egyet álmában, de megkönnyebbülésemre nem ébredt fel. Feje a vállamon nyugodott. Éreztem a nyakamon meleg leheletét, amitől kirázott a hideg, de egyben nagyon izgató is volt. Beérve a szobámba letettem a hideg lepedőre.
- Niall! – mormolta álomittasan. – Nem akarok ebben a ruhában aludni.
- Engedd el magad! Segítek vetkőzni.
- Nem kell!
- Dehogyis nem!
Leültem mellé az ágyra és óvatosan felültettem. Megint megéreztem fejét a vállamon és a vágy ismét lecsapott rám.
- Nem vagyok fáradt! – ellenkezett érőtlenül.
Lágyan megsimogattam a haját és kibújtattam a pólójából. Örültem, hogy a sötétben nem láthatom a testét. Igyekeztem olyan személytelenül hozzáérni, ahogy csak tudtam. Mikor már csak egy parányi tanga és melltartó volt rajta, lefektettem és gondosan betakargattam. Nagyon szívesen odabújtam volna mellé, de már így is túl messzire mentem. Vajon mit fog szólni reggel, ha felébred?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése