2014. április 4., péntek

Díj #4

Köszönöm szépen a díjat Amelia S.-nek!

Szabályok:
Rakd ki,hogy kitől kaptad a díjat!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 5 embernek!
 
11 dolog rólam
1. Imádom az állatokat
2. Kedvenc évszakom a nyár
3. Szeretek rajzolni, de nem tudok
4. Kedvenc csokim a milka
5. Nem szeretek suliba járni
6. Kilencedikes vagyok
7. Nem vagyok vegetáriánus
8. Szeretem a gyors kajákat
9. Esténként a Violetta-t szoktam nézni
10. Félek a sötétben
11. Barátkozós típus vagyok

11 válasz
1. Mióta blogolsz ?
Nyáron lesz egy éve.
 
2. Mi vet rá, hogy írj ?
Unatkoztam és gondoltam belevágok egy blogba.
 
3. Hány blogod van ?
 Négy és kettőnél társszerkesztő vagyok.

4. Szeretnéd festeni a hajadat ?
Nem.
 
5. London vagy Róma ?
Róma.
 
6. Kedvenc sorozat ?
Vámpírnaplók.
 
7. Anglia vagy Franciaország ?
Angila.
 
8. Amerika vagy Németország ?
Amerika.
 
9. Kedvenc virág ?
Rózsa.
 
10. Mi volt a jeled az óvodában ?
Gyöngysor.
 
11. Van testvéred ?
Van.

11 kérdés 
1. Kedvenc banda?
2. Kedvenc énekes?
3. Kedvenc színész?
4. Kedvenc szín?
5. Hobbi?
6. Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
7. Hiszel a fiú-lány barátságban?
8. Hiszel a szerelem első látásban?
9. Sportolsz?
10. Hány éves vagy?
11. Miért kezdtél blogolni?

5 ember, akinek továbbküldöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése