2014. március 12., szerda

Díj #2

Köszönöm a díjat: Laura Szabó-nak.
Szabályok:
Rakd ki,hogy kitől kaptad a díjat!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 5 embernek!
 
11 dolog rólam
1. Imádom az állatokat
2. Kedvenc évszakom a nyár
3. Szeretek rajzolni, de nem tudok
4. Kedvenc csokim a milka
5. Nem szeretek suliba járni
6. Kilencedikes vagyok
7. Nem vagyok vegetáriánus
8. Szeretem a gyors kajákat
9. Esténként a Violetta-t szoktam nézni
10. Félek a sötétben
11. Barátkozós típus vagyok

11 válasz 
1. Voltál már Angliában?
Igen, egyszer egy hétre... Álom volt *.*
 
2. Tudsz/szoktál lovagolni?
Nem és nem.
 
3. Mi a kedvenc állatod?
Kutya
 
4. Milyen ruhákat hordasz szívesen?
Lenge póló és cicanaci
 
5. Mivel töltöd legszívesebben a szabadidődet?
Barátokkal és zene hallgatással
 
6. Mi a legnagyobb álmod?
Londonba költözni
 
7. Voltál már tengerparton?
Igen.
 
8. Milyen zenéket szeretsz?
Mindenfélét.
 
9. Szoktál rajzolni/festeni?
Igen.
 
10. Mindig kimondod amit gondolsz? 
Nem.
 
11. Miért kezdtél blogolni?
Egyrészt azért, mert szoktam unatkozni, másrészt meg a gondolataimat megakartam osztani.
 


11 kérdés 
1. Kedvenc banda?
2. Kedvenc énekes?
3. Kedvenc színész?
4. Kedvenc szín?
5. Hobbi?
6. Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
7. Hiszel a fiú-lány barátságban?
8. Hiszel a szerelem első látásban?
9. Sportolsz?
10. Hány éves vagy?
11. Miért kezdtél blogolni?

5 ember, akinek továbbküldöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése